sobota, 25 lipca 2015

Dzieciństwo.

Czas leci jak szalony. Niedawno rodzice zmieniali nam pieluchy, a już pomagają przy wyborze gimnazjum/liceum czy pracy.
,,Ludzie w cza­sie swo­jego dzieciństwa tak bar­dzo pragną poz­na­wać świat, chy­ba tyl­ko po to, by kil­ka­naście lat później mieć na co narzekać. "
Nie wiem jak Wy, ale ja w wieku 5-6lat marzyłam by już iść do szkoły, teraz oddałabym wszystko za te chwile w przedszkolu. Pamiętam jak nie chciałam spać, a teraz najchętniej pospałabym 2-4godzinki po południu. Ale zawsze marzyłam by dorosnąć. Marzyłam o idealnym życiu, rodzinie i osobach obok. Myślałam, że wszystko jest takie super jak jest się dorosłym. Nie, nie mówię, że już jestem dorosłą osobą, ale 5-cio letnim dzieckiem też niestety już nie jestem. 
Dorastając wszystko się zmieniało i nadal się zmienia. Jednak wszystko nie jest takie łatwe jak sobie to wyobrażałam. Ludzie nie są tacy mili, sama nie jestem taką, jaką sobie siebie wyobrażałam.
Dzieciństwo to najpiękniejszy okres w życiu. Nadal jestem dzieckiem i nie chcę już dorastać, Wy także nie śpieszcie się dorastać. Wszystko co powinno się wydarzyć- wydarzy się, ale w swoim czasie. Doceniajcie to co macie TERAZ.
Jak wspominacie swoje dzieciństwo?

23 komentarze:

  1. swoje dzieciństwo wspominam świetnie! Teraz mam 18 lat, a nadal czuję w sobie dziecko i nie chcę tego zmieniać.
    nutellaax.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym wrócić do czasów dzieciństwa! Świetne zdjęcia :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  3. hihi jakie urocze zdjęcia :D
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam, nowy post z wynikami rozdania z Shein i stylizacją! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chwilowo nie chciałabym wrócić do czasów dzieciństwa ale zdaję sobie sprawę, że za parę lat moje nastawienie się zmieni. Słodkie zdjęcia. :D

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale byłaś słodkim dzieciaczkiem :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja czasem chciałabym wrócić do czasów dzieciństwa
    Zapraszam
    Igakl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dopiero gdy dorastamy uświadamiamy sobie, że dzieciństwo to jednak najlepszy okres w naszym życiu.
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieciństwo było takie wspaniałe. Wieczory upływały na zabawie w chowanego, dnie spędzane na placu zabaw. ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym wrócić do tamtych czasów.
    Wszystko wtedy wyglądało inaczej.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieciństwo to najlepszy okres w życiu <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Tęsknię za czasami dzieciństwa:/
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam masę pozytywnych wspomnień z okresu dzieciństwa! :D
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bom dia
    Amei este post e me encantei em conhecer o seu blog. Ele é cheio de estilo, ótimas dicas e tem uma aparencia espetacular! Fiquei muito feliz em te conhecer.

    viciadasemlivros911.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  14. chętnie bym się wróciła do mojego dzieciństwa :< :P
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja najchętniej zostałabym tą 15-latką :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cool look! Have a nice day :)

    If you comment my post, I will comment your five posts!
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłaś bardzo słodkim dzieckiem :D
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka słodka :) masz świetny blog :) wygląd cudowny bloga :) milo by mi było gdybyś zajrzała do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ale słodka byłaś ;)

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzieciństwo jest świetnym okresem, ale trzeba iść naprzód i cieszyć się z każdego dnia, nawet będąc coraz starszym. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie chcialam wracac do czasu dziecinstwa, musialam bym wszystko od nowa przezywac

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/
    mój blog
    Klik

    OdpowiedzUsuń