środa, 8 lipca 2015

Niedowaga? Tak, tego chcę!

Heej.
Ostatnio diety, odchudzanie, wyniszczenie stało się takie modne. Wiele dziewczyn dąży, by mieć wystające kości, obejmować udo rękoma, czy coś jeszcze. Powstaje coraz więcej blogów, tumblrów, asków dotyczących odchudzania. Co najgorsze- nie odmawiają tego, a namawiają do tego. Wmawiają młodym dziewczynom, które rozwijają się, rosną, dojrzewają, by się odchudzały. By niszczyły swój organizm, tylko po to, by być chudą.
Bardzo często na asku otrzymuję pytania ,,mam 10kg niedowagi, ale po mnie nie widać, jestem gruba", ,,mam wagę w normie, ale chcę schudnąć, jak szybko schudnąć?".
Niedowaga to taka sama choroba jak otyłość. To jest straszne. Zagraża życiu człowieka.
Zanim ktoś zacznie się odchudzać- udaj się do lekarza. Niech Cię zważy i zmierzy. Jeśli masz prawidłową wagę to po co chudnąć? Po co wyniszczać siebie? Chcesz, aby Twoi bliscy cierpieli? Wyobraź sobie ich nad Twoim łóżkiem, płaczących, bo ty umierasz. Umierasz, bo SAMA/SAM TEGO CHCIAŁAŚ/ŁEŚ.

Anoreksja, bulimia to zwykłe samobójstwo. Tylko takie dłuższe. Może trwać miesiącami, latami. Wpadniesz w to-już z tego nie wyjdziesz.
Na pewno każda/każdy z Was jest śliczna/ny. Każdy ma coś w sobie, TAK I TY TEŻ! Nie warto wyniszczać siebie. Możecie zdrowo jeść, uprawiać sport, ale z głową. Nie należy katować siebie ćwiczeniami 24/7 i mieć wyrzuty sumienia po każdym zjedzonym posiłku.
Musicie cenić siebie i swoich bliskich. Znajdźcie w sobie to ,,coś", kochajcie siebie, nie ma takiej drugiej osoby jak Wy!
PS jeśli ktoś ma problemy możecie mi pisać na e-mail. Pomogłam kilku osobom i każdego mogę wysłuchać, nie jesteś sama/sam!

26 komentarzy:

  1. Jak można się tak odchudzać, ja tego nie pojmuje! Mi to się kojarzy tylko z obozem Auschwitz i Birkenau, byłam tam ostatnio i nie mam zamiaru niby być taka chuda..
    Frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety brak umiaru w odchudaniu prowadzi do zaburzen na tle psychicznym i potem ammy takie oto rzeczy ...

    ~ http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pisałam podobny post u siebie,tyle że nawiązałam go bardziej bezpośrednio do "motylków" i osób "pro ana",niestety wiele z tych dziewcząt zbeształo mnie z błotem na asku. Twój post,choć o wiele lżejszy od mojego,też pewnie za wiele nie da. Jeśli ktoś zgłosi się do Ciebie z prośbą o pomoc,życz tej osobie ode mnie powodzenia,bo wykazała się dużą odwagą. Ehh,cieszę się,że miałaś chęć i odwagę poruszyć ten temat,bo z tego co widzę,mało osób się na to porywa,traktując to jak temat tabu.
    http://angelikapisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyna, która opowiada o sobie ma naprawdę ogromną rację!
    hejka, baardzo zapraszam Cię na mojego bloga -> Mój Blog - klik! <-wszystkie szczere (tzn. zgadzające się z postem) komentarze, i obserwacje oddaje :) ///+mogę prosić o kliknięcie w banner dresslink w pasku bocznym? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu ten swiat tak strasznie odchodzi od naturalności. Mam fałdkę - oo niee, musze się odchudzac bo te wszytskie laski w internecie są plaskie. To chore. Gdy komuś podobaja się kościotrupy to jest z deka niemadry. Mam fałdki, cellulit i się ciesze. Przynajmniej jestem normalna. Nie chciałabym być kosciotrupem bo nim byłam. Coś okropnego.
    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam podobnie ja Paula G. Mniej więcej figurą przypominam panią z obrazka pierwszego, jednak przez rówieśników byłam przezywana "gruba krowa" ładnie mówiąc, bo słyszałam też gorsze wyzwiska. Nie każdy z nas musi być chudy żeby się komuś podobać. Niektóre dziewczyny się przyzwyczaiły do swojej figury tak jak ja, a inne potrzebują czasu na to by się przyzwyczaić.
    http://tvsiaa.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja staram się zaakceptować swój wygląd ;))

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się nie odchudam, jem wszystko na co mam ochotę, i nie przejmuję się opinią innych.
    Zapraszam na nowy post :) + Mogę Cię prosić byś poklikała w poprzednim? To dla mnie ważne.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/teen-wolf-nastoletni-wilkoak.html

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny post i masz racje
    zapraszam
    http://haniaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście gdy widzę takiego tublera, zaraz z niego wychodzę. Nie rozumiem takiego zachowania. Pamiętam, że sama rok temu miałam niedowagę, bo mało jadłam (ale nie żeby się odchudzić), a dość łatwo tracę kilogramy. Postanowiłam, że coś z tym zrobię i teraz mam prawidłową wagę. Nie chciałabym wyglądać jak ta dziewczyna z prawej na pierwszym zdjęciu...
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam obsesję na punkcie swojej wagi, przez co wpadłam w poważne kłopoty. Odkąd zaakceptowałam (i poniekąd polubiłam) swoje ciało, moje życie stało się bardziej pozytywne, a ja pewna siebie. Prawda jest taka, że większość dziewczyn, która chce dążyć do niedowagi, ma wagę w normie i świetną figurę, która nie potrzebuje diety. A głodzeniem się niszczymy nie tylko nasze ciało, lecz także psychikę.

    geek-blonde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post:) Ja przez bardzo długo starałam się schudnąć bo zawsze myślałam ze trzeba być chudym i innego wyjscia dla mnie nie bylo. Dopiero ostatnio zaczełam o tym myśleć i zrozumiałam ze bylam glupia. Juz mnie nie obchodzi to co mysla inni, ja sie czuje dobrze taka jaka jestem i mysle ze dużo osób również powinno sobie to uświadomić ze nigdzie nie ma reguły która mówi nam jak mamy wyglądać.

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jesli tak to zacznij i daj znać u mnie :*
    http://beautyandtheblushh.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, teraz mamy takie czasy, kiedy dziewczyny wpadają w kompleksy przez okładki kolorowych czasopism. Uważam, ze trzeba mieć do tego dystans i nie dac sie zwariować, a wszystko będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz wszędzie promuje się diety. Nie rozumiem ludzi, którzy nie pomyślą tylko od razu to czynią bo modne. To jest chore. Samoistnie się niszczyć..
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozytywny post :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam wagę w normie i jestem zadowolona z tego jak wyglądam. Mogłabym zrzucić trochę z nóg ale nie mam na to siły, chęci. :)
    Fajny post, daje do myslenia. Odchudzac ppowinno się jak ma się nadwagę a nie niedowagę. :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam obydwa te obrazki. Ja mam trochę fałdek, ale mi nie przeszkadzają. Ostatnio robiłam prezentację o anoreksji i bulimii- to jest dopiero problem.

    Nowy post!- Klik!
    Klikniesz TU? Pomożesz mi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze napisany post !
    zapraszam do siebie : http://michalina-wolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem co z tym światem jest nie tak, że za piękne uznawane są wręcz ohydnie chude osoby. Nie mam na myśli, że to iż ktoś chce być szczupłym to źle, jednak bez przesady. Owszem to jest choroba, lecz niektórzy z natury są tacy chudzi.
    Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, że to nie kwestia namawiania. Po prostu teraz chuda dziewczyna to anoretyczka- taka moda. Jednak moda przemija i już niedługo może być moda na zgrabne krągłości

    flawless-space

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz rację, nie ma sensu samemu robić sobie krzywdy. Taką mamy teraz modę, pozostaje mieć tylko nadzieję, że jak najmniej dziewcząt za nią podąży.
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, niby nie powinniśmy się głodzić i być takimi jakimi jesteśmy... Sama nie popieram głodówek itd, aczkolwiek normalne i zdrowe odchudzanie jest dobre. Ale obrażanie szczupłych dziewczyn też nie jest miłe. Są osoby bardzo ale to bardzo szczupłe, jedzą sporo i bardzo chcą przytyć ale nie mogą. I to też jest problem. Jak one sie czują kiedy inni wytykają je palcami i wyzywają od anorektyczek? Ona same nie chcą tak wyglądać, ale takie geny i nic z tym nie zrobią.

    Pozdrawiam!

    ✿ Julia And Fashion – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja od dłuższego czasu staram się przytyć, bo mam dość odstających kości i braku jakiegokolwiek tłuszczyku.



    Zapraszam bypatricia143.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy post! :) i bardzo prawdziwy :) w wolnej chwili zapraszam do mnie http://caroliv-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń