sobota, 8 sierpnia 2015

Energylandia

Cześć, co tam u Was?
Jeśli ktoś czyta mojego bloga regularnie to wie, że od kilku dni jestem w Polsce. Z początku byłam w odwiedzinach u Cioci, a teraz od wczoraj jestem u mojej przyjaciółki Klaudii. :)
Przyjechałam do niej wczoraj wieczorem, dzisiaj z rana odwiedziłyśmy jej rodzinę, a następnie udałyśmy się do Energylandii. Długo się nad tym zastanawiałyśmy, bo w taki upał to mogło być nieciekawie. Na szczęście nikomu nic się nie stało i miło spędziłyśmy czas razem, a teraz odpoczywami sobie na balkonie.
 Energylandia- to największy park rozrywki w Polsce. Miło spędzicie czas jak z przyjaciółmi, tak z rodziną, czy młodszym rodzeństwem. Park jest ogromny. Możecie tam zjeść loda, obiad, wypić coś no i sprawdzić jak bardzo odważni jesteście. :)













15 komentarzy:

  1. Jejciu zazdroszczę maksymalnie! Zawsze gdy w pobliżu jest coś typu wesołe miasteczko to od razu idę na wszystkie atrakcje. Energylandia to takie małe marzenie życia haha
    Pozdrawiam Was dziewczyny cieplutko! Super, że w końcu możecie spędzić razem miło czas. ♥
    |blog|

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że miło spędzacie czas. Ja bardzo zazdroszcze odwiedzenia Energylandii :(( Jeżeli mam możliwość odwiedzenia Wesołego Miasteczka bez zastanowienia na pierwszy ogień idzie "Crasy surf" :D Mega atrakcja ;D
    Miłego wieczorku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje okolice :) Nie byłam i szczerze mówiąc nie wybieram się, już mnie nie ciągnie do takich miejsc, ale dla młodszych super atrakcja ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim miejscu jest naprawdę fajnie spędzać czas.
    Chyba jak bym tam się dostała, to niczym mała dziewczynka nie chciałabym stamtąd już wyjść.
    Widzę, że w Polsce ci się podoba :) Pozdrawiam

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez tam ostatnio byłam (;
    To super miejsce + cudowne zdjęcia ;*
    http://blogbyklodii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam tam :D Świetne miejsce

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo nigdy tam nie byłam. Świetne! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie słyszałam o tym miejscu ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam wcześniej o tym parku, musiało być bardzo fajnie! Zapraszam do siebie, odwdzięczę się zostawionym śladem :)
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedaleko mnie :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam sie wybrac ze znajomymi tam, lecz sadze ze moj organizm tego nie wytrzyma:D:D:D Pomogłabyś mi? Jeśli tylko masz czas i ochotę, poklikaj w poscie w linki : http://twoimioczami.blogspot.com/2015/08/pierwsza-wspolpraca-my-wishlist-with.html Z góry dziękuje:) a jeśli uważasz za spam - okej! Mimo wszystko zostawiam komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten park rozrywki wygląda super :) nie pamiętam kiedy
    ostatni raz ja bawiłam się w czymś takim, tak naprawdę
    pomimo wakacji brak mi na to czasu. Zazdroszczę ! :)
    i śliczne warkoczyki *.* aww <3
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia to tylko przedsmak prawdziwej zabawy i relaksu, adrenaliny jaki czeka w Energylandii. Polecam jeżeli ktoś jeszcze nie był, można śmiało wybrać się tam z całą rodziną:)

    OdpowiedzUsuń