sobota, 15 sierpnia 2015

Internetowa przyjaźń.

Witam wszystkich.
Na pewno wiecie(jak nie z aska to z poprzedniego postu), że niedawno wróciłam z Polski. Byłam u rodziny, a następnie pojechałam do mojej przyjaciółki-Klaudii.
Klaudzi poznałam na asku, potem zaczęłyśmy pisać na fb, a po kilku miesiącach pojechałam do niej. Mamy do siebie 800km. Ode mojej rodziny w Polsce, do Klaudusi jest +/- 90km.




Piątek, 7 sierpnia
Z rana zebrałam rzeczy i jakoś o 14 wyruszyliśmy z rodzicami w drogę. Po drodze zajechaliśmy do galerii, bo u Klaudii musiałam być o godzinie 17. Gdy przyjechaliśmy to od razu przywitała nas ze swoją Mamusią. Rzuciłam się na Nią i nie mogłam uwierzyć, że wreszcie widzę ją, stoi obok mnie, a nie oglądam jej zdjęcia czy nagrania.
W następnych dniach odwiedziłyśmy Energyland, Aushwitz, galerię, KFC itp. Na kolację jadłyśmy czekoladową czekoladę z goframi, w nocy wywalałam ją z łóżka. Słowem, było najlepiej.






Pamiętajcie, że kilometry nic nie znaczą jak jest chęć i zaufanie to na pewno sie zobaczycie!

16 komentarzy:

  1. Ja mam bardzo dużo internetowych przyjaciół <3
    To wszystko dzięki tym wakacjom <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam za wielu internetowych przyjaciół.
    Fajnie, że mogłyście się spotkać!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też spotkałam internetową przyjaciółkę ;) mega uczucie!

    justdarcyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wg mnie takie przyjaznie istnieja beda istniec super rzecz miec taka przyjaciolka
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/green-maxi-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak fajnie, że się spotkałyście. 800km to rzeczywiście bardzo dużo, ale na szczęście masz bliżej rodzinę:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka przyjaźń to coś pięknego!!
    Pokazuje, że odległość nic nie znaczy!!

    dominiqa-dominiqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie, że się spotkałyście ;)

    serdecznie zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze ale dobre jedzenie jadłyście! Fajnie że się zobaczyłyście wreszcie!

    NOWY POST  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że się spotkałyście:D

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Twins Life (klik) ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja uważam, że internetowe przyjaźnie jak najbardziej istnieją! :)
    Gratuluję WAM! :)
    Julajulia.blogspot.com - Mój blog KLIKNIJ!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Te grzanki były dobre z czekoladą? :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://granatowedrzwi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie mam takiej przyjaźni, ale poznałam jedną dziewczynę przez grupę na facebook'u, ale raczej się nie przyjaźnimy. ;)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. pewnie super wspomnienia!
    zapraszam https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń