środa, 26 sierpnia 2015

Last week.

Witam.
Jesień się zbliża wielkimi krokami, z czego wcale nie jestem zadowolona. Ale pogoda na to nie wskazuje, +33 i tak duszno, że nie ma czym oddychać. 
Ostatni tydzień chcę spędzić całkowicie na luzie, oglądając serial, a wieczorami(bo wtedy jedynie można gdzieś wyjść) spotykając się ze znajomymi. Smuci mnie, że to już ostatni tydzień. Fakt, nie należy się na tym aż tak skupiać, ale jak tego nie robić, gdy już najwyższy czas szykować się do szkoły? 



W Polsce kupiłam prawie wszystkie niezbędne rzeczy szkolne. Jedynie będą ,,większe" zakupy ubraniowe i już będę całkowicie przyszykowana do szkoły. Może napiszę posta ,,Back to school", ale nie obiecuję. Tylko chciałabym wiedzieć, czy chcielibyście?:)
A jak tam u Was? Już wszystko macie kupione?





22 komentarze:

  1. Bardzo fajny wpis :) Zapraszam do mnie. Odwdzięczam się komentarzami i obserwacjami. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Masz przepiękne włosy ;)

    Zapraszam na nowy post! Mogłabyś poklikać w linki na moim blogu? Byłabym bardzo wdzięczna!
    ZA PODANIE CEN RZECZY Z FIRM, KTÓRE POLECAM NA KOŃCU POSTA - ZAOBSERWUJĘ ;)

    MÓJ BLOG - DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrób bts! <3
    Piękny outfit! :D

    NOWY POST! Kliknij tutaj
    JAK ZACZĄĆ WSPÓŁPRACĘ? Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo super post i outfit.
    Zapraszam też na mojego bloga imam nadzieję, że Wam się spodoba i zostaniesz dłużej ze mną
    * bo nie chce go prowadzic skoro nikt go nie czyta, ew 😭
    http://beautyis-life.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja juz prawie wszystko mam. Właśnie dzisiaj kupiłam książki.
    Jeszcze jakieś ubrania i będzie ok.
    Nie moge uwierzyć, że niedługo szkoła.
    Bardzo ładnie wyglądasz, spódniczka idealna!

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze czekam na zamówiony plecak :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam jeszcze miesiąc wolnego, bo szkołę skończyłam już jakiś czas temu. Z utęsknieniem czekam na jesień, bo wszystko jest wtedy takie kruche, szeleszczące, niewinne, pokryte rdzą.

    niewielu mnie czyta, a ja wkładam Serce w każde zdanie.

    www.diekleinelotta.blogspot.com - pamiętnik, baśnie, obrazy.
    www.twojaheloiza.blogspot.com - listy: do mnie i ode mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny i ciekawy post , super się czyta <3
    Prześliczne zdjęcia <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://dominikax.blogspot.com/2015/08/black-white.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam Do Siebie. Do Wygrania Sukienka ;)
    http://feather92.blogspot.com/2015/08/nunmi-dress-konkurs-znucom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna spódniczka mam niemal identyczną tylko że czarną i uszytą przez moją mamę ;)
    ♥Diy- like it!♥ <-- klik
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna stylizacja, piekne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi jeszcze brakuje kilku rzeczy i będę gotowa do nowej szkoły. Jak na razie podchodzę do całej sprawy z za dużym luzem. :P
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja większość rzeczy mam już kupionych do szkoły ;) Szkoda, że wakacje już się kończą ale w sumie jeszcze kilka dni zostało więc można je jakoś fajnie wykorzystać :D Na prawdę bardzo ładnie wyglądasz!
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz śliczne włosy! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :)
    malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wszystkie rzeczy do szkoły mam już kupione, uwielbiam robić takie szkolne zakupy, zawsze sprawiają mi mnóstwo frajdy! :)
    U mnie widać już dużo znaków jesieni, niestety już jutro rozpoczęcie roku szkolnego, trochę się stresuję ale ogólnie jestem bardzo pozytywnie nastawiona. :) Prześlicznie wyglądasz!


    Obserwuję i liczę, że u mnie też Ci się spodoba :)
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, spódniczka bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz piękne włosy *>* Zazdroszczę ^^ Wszyscy mówią o spódniczce to ja powiem że masz ładną bluzkę ;D Jestem tu nowa ale na pewno zostanę na dłużej ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    ~Mai

    http://freenagers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny blog. Zapraszam do siebie http://worldbyjulie.blogspot.com Może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie
    https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń