poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Wyjazd do Polski.


Heej.
Dzisiaj do mnie doszła bluza z dresslink. Bluza jest CUDOWNA. Kocham AT i z chęcią będę w niej chodziła. Najważniejsze- to pierwsza tak bardzo kolorowa rzecz w mojej szafie. Otrzymałam też zakolanówki, które chyba zobaczycie w najbliższym czasie.:)
Ale nie wiem kiedy ponownie założę tę bluzę.. Jutro wyjeżdżam na tydzień do Polski, obiecują nawet do 40stopni, więc w takiej bluzie nie wytrzymałabym. Do Polski jadę jak 2 lata temu do rodziny, a później na kilka dni do mojej przyjaciółki Klaudii, którą poznałam przez internet. Pozdrawiam Klaudzi, kocham bardzo.
 Na pewno będą zdjęcia i post w czasie wyjazdu/od razu po tym jak wrócę. Miłego lata kochani!

A Wy jak spędzacie drugą połowę lata?

9 komentarzy:

  1. boże ale cudne zdjęcia, a koszulka jeszcze lepsza <33
    http://itwillbeverygood.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam plany na sierpień, ale pewnie będzie tak, jak w lipcu - nic z tego nie wyjdzie. :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna bluza!

    justdarcyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas jest mega gorąco, ale fajnie że przyjeżdżasz :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę świetna bluza :D Ja drugą połowę lata raczej spędzę w domu nie licząc wyjść z przyjaciółmi czy innych wypadów
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego pobytu w Polsce!

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zwykle super post :0 <3 zapraszam do mnie za obserwacje zawsze sie odwdzięczam wystarczy sie upomnieć to drobiazg mam nadzieję :)
    dblazkowska.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, fajnie, że przyjeżdzasz do naszego kraju :)
    Trafiasz na genialną pogodę.
    W którym mieście będziesz dokładnie ?

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń